کارگاه آموزش تعامل مثبت با نوجوان
کارگاه آموزش تعامل مثبت با نوجوان
به مناسبت دهه فجر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول برگزار می‌کند:

کارگاه آموزش تعامل مثبت با نوجوان

حجت الاسلام محجوب از برگزاري کارگاه آموزش تعامل مثبت با نوجوان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: اين دوره ويژه نوجوانان و اعضاي کانون و مسجد همراه با تکنيک بازي و مهارت با هدف ارتباط با نوجوانان برگزار مي شود
شناسه خبر : 44259 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام مصطفی محجوب اظهار کرد: یک دوره ویژه نوجوانان و اعضای کانون و مسجد همراه با تکنیک بازی و مهارت برای ارتباط با نوجوانان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا شهرستان دزفول با اشاره به جزییات برنامه گفت: این برنامه با محوریت موضوعاتی مانند نیازهای عاطفی و تحولات روانی ،مدیریت رفتاری نوجوان ،تکنیک های گفتگوی موثر با نوجوان، ارتباط هیجانی و جذاب با نوجوان  با همت کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

حجت السلام محجوب با اشاره به حضوراستاد حمید صادقی  روانشناس بالینی مثبت‌گرا با تجربه موثر در زمینه کار میدانی با نوجوان  ویژه مربیان و مادران در این برنامه افزود: زمان برگزاری دوره ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در مسجد شهدای کربلا است.

 

وی اضافه کرد:جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می توانند اعضا و خانواده ها با شماره  ٠۹۱۶۸۳۷۵۲۶۷ تماس و یا در فضای مجازی در ارتباط باشند.

کلمات کلیدی: دهه فجر کارگاه آموزشي