پدران مسجدی به همت کانون عترت تکریم شد
پدران مسجدي به همت کانون عترت تکريم شد
بمناسبت میلاد امام علی (ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی:

پدران مسجدی به همت کانون عترت تکریم شد

به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر و با توجه به فرا رسيدن ايام الله دهه فجر از پدراني که در سال هاي گذشته در عرصه هاي فرهنگي هنري فعاليت و همکاري خوبي با مسجد و کانون داشته اند در اين برنامه تشکر و تجليل شد
شناسه خبر : 44307 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان رضا دهنوی اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر جشن بزرگی با همکاری بچه های مسجد توسط کانون فرهنگی هنری عترت شهرستان اندیمشک برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت شهرستان اندیمشک با بیان اینکه برخی پدران اعضای کانون همیشه در برنامه های مسجدی همراه و هم قدم هستند گفت: از پدرانی که در سال های گذشته در عرصه های فرهنگی هنری فعالیت و همکاری خوبی با مسجد داشته اند در این برنامه تشکر و تجلیل شد.

دهنوی تصریح کرد: در این جشن با شکوه از مقام شامخ پدران مسجدی با اهدا گل و قاب عکس تمثال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در حضور نمازگذاران و بچه های مسجد تجلیل  بعمل آمد.

وی اضافه کرد: در این برنامه که با همت کانون و پایگاه مقاومت انجام شد امام جماعت مسجد با موضوع فضائل امام علی (ع) و تبیین پیروزی انقلاب اسلامی ایراد سخنرانی کرد .

کلمات کلیدی: دهه فجر