حضور پرشور دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف
حضور پرشور دهه هشتادي ها در مراسم اعتکاف
مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان شادگان خبر داد:

حضور پرشور دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف

چعبي از حضور پرشور دهه هشتادي ها در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: جشن ولادت امام علي(ع)، برگزاري مناجات اميرالمومنين(ع)، محفل انس با قرآن، ويژه برنامه زندگي پس از زندگي، قرائت زيارت عاشورا و بازي ها و مسابقات مختلف از جمله برنامه هاي اين مسجد و کانون در ايام اعتکاف است.
شناسه خبر : 44327 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، جلال چعبي مدير کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شهرستان شادگان روستاي خوينس گفت: مراسم معنوی اعتکاف در اين مسجد با حضور پرشور دهه هشتادی ها در حال برگزاري است.

وی تصریح کرد: جشن ولادت امام علي(ع)، برگزاري مناجات اميرالمومنين(ع)، محفل انس با قرآن، ويژه برنامه زندگي پس از زندگي، قرائت زيارت عاشورا، ويژه برنامه وفات حضرت زينب(س) و قرائت دعاي ام داوود از جمله برنامه هاي اين مسجد و کانون در ايام اعتکاف است.

چعبی،  با اشاره به حضور پرشور نوجوانان و جوانان در اعتکاف مسجد حمزه سيد الشهدا(ع) گفت: براي اينکه طول روز بچه ها زودتر بگذرد و روزه گرفتن برايشان سخت نباشد، بازي‌ها و مسابقات مختلفی برایشان طراحی شده و همه تلاشمان اين است که بتوانيم نوجوانان را براي هميشه به مسجد جذب کنيم.

وي خاطرنشان کرد: ايام البيض، زمينه بازگشت به قرآن و معنويت را برايمان فراهم مي‌کند تا به‌ دور از لذت‌هاي مادي، خودسازي را تمرين کنيم و ديگر بار به سمت گناهان نرويم و ایت ؛ سه روز خلوتی عاشقانه با معبود و خالق براي طهارت جسم و روح است.