جشنواره «واجب فراموش شده» در خوزستان اجرا می‌شود
جشنواره «واجب فراموش شده» در خوزستان اجرا مي‌شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

جشنواره «واجب فراموش شده» در خوزستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، از برگزاري جشنواره نقاشي با عنوان «واجب فراموش شده» با موضوع امر به معروف و نهي از منکر در خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 45083 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، با تاکید بر توجه به امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: باید این دو فریضه مهم را بتوانیم در جامعه نهادینه و به ویژه کودکان و نوجوانان را با این مفاهیم آشنا کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه هنر نقش مهمی در انتقال مفاهیم ارزشی دارد و از جمله ابزارهای تاثیرگذار بر ذهن مخاطب است، افزود: در این راستا هنرمندان باید با استفاده از ابزار هنر، این تاثیر را در جامعه ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، نسبت به برگزاری جشنواره نقاشی با عنوان «واجب فراموش شده» اقدام کردند.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، حجاب، دعوت به نیکی و کمک به دیگران را از جمله محورها و موضوعات جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره نقاشی پایان اسفند است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با فرمت JPG و دارای کیفیت مطلوب با مشخصات صاحب اثر شامل (نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس) از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره 09333491780 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره بدون محدودیت سنی است، یاد آور شد: به 10 اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.