حمایت از فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد در مناطق محروم
حمايت از فعاليت‌هاي جهادي کانون‌هاي مساجد در مناطق محروم
مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد:

حمایت از فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد در مناطق محروم

حجت‌الاسلام سميري، گفت: در راستاي فعاليت‌هاي جهادي کانون‌هاي مساجد شهرستان اهواز، با همکاري مؤسسات خيريه، به خانوارهاي بي‌بضاعت تحت پوشش مساجد حمايت‌هايي صورت گرفت.
شناسه خبر : 45123 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)  از استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، گفت: در راستای فعالیت‌های جهادی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان اهواز، با یک مؤسسه خیریه از تهران و یک مؤسسه خیریه از استان هماهنگ شد بازدیدی از فعالیت‌های کانون‌های مساجد مناطق محروم داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه این اقدام در جهت حمایت از فعالیت کانون‌ها و حمایت از این مناطق صورت گرفت، افزود: در اولین اقدام با مدیران کانون‌های مساجد منطقه محروم ملاشیه و مناطق تحت اشراف این کانون‌ها هماهنگ شد و با بیش از 20 خانوار بی‌بضاعت که تحت پوشش جهادی و حمایتی کانون‌های مساجد بودند، دیدار داشتیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار علاوه بر حمایت و کمک‌های نقدی به این خانواده‌ها در حدود یک میلیارد ريال، مباحث پزشکی و خدمات دیگر آنها دنبال و بنا شد این حمایت‌ها زیر نظر کانون مساجد ما در روستای سرخه ارائه شود.

مدیر ستاد فهما خوزستان، تصریح کرد: ما به دنبال آسیب‌زدایی و کمک و توسعه فرهنگی و هنری در مناطق محروم هستیم و معتقدیم باید خانواده‌های بی‌بضاعت را به سمت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سوق داد تا بتوان آنها را از آسیب‌‌های مختلف دور کرد.

وی یاد آور شد: این اقدام حرکتی جدید بود که به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد انجام شد و در صدد هستیم همچنان در دیگر مناطق نیز ادامه داشته باشد.

کلمات کلیدی: حمايت از مناطق محروم