شهرداری و شورای شهر اهواز از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حمایت می‌کند
شهرداري و شوراي شهر اهواز از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد حمايت مي‌کند
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز خبر داد:

شهرداری و شورای شهر اهواز از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حمایت می‌کند

موسوي‌زاده، از کمک و مساعدت شهرداري و شوراي شهر اهواز به مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري اين شهرستان خبر داد و گفت: در 2 ماه بهمن و اسفند مبلغي بالغ بر يک ميليارد تومان به 15 کانون فرهنگي هنري کمک شده است.
شناسه خبر : 45142 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

سید محسن موسوی‌زاده، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات اسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان، با اشاره به حمایت‌‌های شورای شهر اهواز از مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، افزود: یکی از مواردی که در جلسات کمیسیون فرهنگی و شورای شهر مطرح می‌شود بحث کمک به مساجد است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز، گفت: اعضای شورای شهر هم در مراجعه به مساجد، نیازهای آنها را از نزدیک مشاهده می‌کنیم و هم هیئت امنا و مسئولان ارکان مسجد در مراجعه به شورای شهر درخواست‌های خود را مبنی بر کمک و مساعدت به مسجد به صورت مکتوب مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: درخواست‌ها در کمیسیون فرهنگی بررسی و مبالغی برای آنها تصویب می‌شود و بعد از تایید در صحن علنی شورا و فرمانداری و جهت پرداخت مساعدت مالی به مسجد به شهرداری ابلاغ می‌شود.

موسوی‌زاده، تصریح کرد: علاوه بر این معاونت فرهنگی شهرداری اهواز معمولا در بیشتر برنامه‌های فرهنگی در مساجد همکاری دارد و به اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند و پای ثابت این‌گونه برنامه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این ارتباطات را توسعه داده و خدمات بیشتری را به مساجد ارائه دهیم، عنوان کرد: مساجد پایگاه اصلی و اساسی انقلاب و نظام هستند که باید همیشه سرزنده باشند و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آنها مستمر و مدون ادامه یابد.

عضو شورای شهر اهواز، از کمک و مساعدت شهرداری و شورای شهر اهواز به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: در 2 ماه بهمن و اسفند مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان به 15 کانون فرهنگی هنری کمک شده است.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد