دوره‌های آموزشی کارآفرینی ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود
دوره‌هاي آموزشي کارآفريني ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد برگزار مي‌شود

دوره‌های آموزشی کارآفرینی ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

مدير ستاد فهما خوزستان، از برگزاري دوره‌هاي آموزشي کارآفريني ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد به منظور اشغالزايي در استان خبر داد.
شناسه خبر : 45144 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) ستان خوزستان، اظهار کرد: به منظور توسعه فرهنگی و ایجاد اشتغال در کانون‌های مساجد و رونق‌دهی به فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی کانون‌های مساجد، مذاکراتی با یک مؤسسه کارآفرینی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی ویژه اعضای کانون‌های مساجد صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه بنا شده در این راستا تفاهم‌‎نامه‌ای میان ستاد فهما و این مؤسسه کارآفرینی بسته شود، افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان انجام می‌شود و هدف از آن توجه به اشتغال و مباحث اقتصادی این عزیزان به شکل بنگاه‌های زودبازده و ... است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ابتدا ویژه کانون‌های مساجد اهواز انجام می‌شود و در صورت موفقیت در تمام استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: به دنبال این هستیم این تفاهم‌نامه تا پایان سال منعقد شود.

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که پس از برگزاری دوره آموزشی بتوانیم برای اشتغال این عزیزان نیز اقدام کنیم و حمایت‌هایی همچون معرفی آنها برای دریافت وام و تسهیلات ارائه دهیم.

وی یاد آور شد: این دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف کارآفرینی همچون فرهنگی، هنری و ... است و هر کسی بر اساس فکر و حرفه مورد نظر خود و نیاز آن منطقه آموزش می‌بیند.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد