همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود
همايش تجليل از فعالان و منتخبان کانون‌هاي مساجد خوزستان برگزار مي‌شود

همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود

مدير ستا فهما خوزستان، از برگزاري مراسم 18 اسفند سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد و تجليل از فعالان و منتخبان کانون‌هاي فرهنگي هنري استان با حضور حجت‌الاسلام خداداده رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور خبر داد.
شناسه خبر : 45268 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت 18 اسفند سی‌امین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: یکی از این برنامه‌ها نشست شورای راهبردی کانون‌های مساجد بود که روز یکشنبه (14 اسفند) با حضور فرهیختگان، نخبگان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، اساتید حوزه و دانشگاه و کانون‌های مساجد در اهواز برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست حاضران به بیان طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات خود جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، دینی، هنری، کتابخوانی، ورزشی و ... در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پرداختند.

حجت‌الاسلام سمیری، اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های ما همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان است که فردا سه‌شنبه (16 اسفند) با حضور مسئولان کشوری و استانی و اعضای کانون‌های مساجد استان در تالار شهید قاسم سلیمانی شرکت ملی حفاری برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان به سخنرانی می‌پردازند.

مدیر ستاد فهما خوزستان، اذعان کرد: تقدیر از سه خانواده شهید کانون‌های مساجد استان، تقدیر از خانواده مجاهد بصیر مرحوم حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی و تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و جشن خانوادگی به مناسبت تقارن ولادت با سعادت امام زمان (عج) و سالروز تاسیس کانون‌های مساجد، رژه موتوری و خودرویی کانون‌های مساجد، افتتاح چند کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان و حضور یکپارچه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند