ضرورت تلاش‌ بیشتر برای توسعه فعالیت کانون‌های مساجد/مقاومت اصلی با دشمن امروز در میدان جوانان و نوجوانان است
ضرورت تلاش‌ بيشتر براي توسعه فعاليت کانون‌هاي مساجد/مقاومت اصلي با دشمن امروز در ميدان جوانان و نوجوانان است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ضرورت تلاش‌ بیشتر برای توسعه فعالیت کانون‌های مساجد/مقاومت اصلی با دشمن امروز در میدان جوانان و نوجوانان است

آيت‌الله حيدري، بر ضرورت تلاش‌ بيشتر براي جذب حداکثري جوانان و نوجوانان به سمت مساجد تاکيد کرد و گفت: مقاومت اصلي با شيطان بزرگ امروز در ميدان جوانان و نوجوانان است.
شناسه خبر : 45339 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش ستاد ارتبطات رسانه‌ای (فهما) خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، امروز سه‌شنبه (۱۶ اسفند) در همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد خوزستان که به مناسبت سی‌امین سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور که در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان ظرفیت بسیار بالایی دارند و این ظرفیت را انقلاب اسلامی از دهه ۷۰ در اختیار مساجد قرار داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در طول ۳۰ سال اقدامات ارزشمندی صورت گرفت اما برای اینکه حرکت کانون‌ها پویایی بیشتری داشته باشد باید ۲ برابر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با توجه به ظرفیت خود نسبت به شاخص کشوری عقب است، اضافه کرد: ضرورت دارد برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان تلاش بیشتری شود.

آیت‌الله حیدری، با تاکید بر اینکه برای جذب حداکثری جوانان باید شاخص‌های جذب را مقداری ساده‌تر بگیریم، تصریح کرد: نباید فعالیت‌های کانون‌های مساجد مختص بچه‌های مسجد باشد بلکه باید طیف گسترده‌ای از جوانان را در بربگیرد زیرا ماهیت تاسیس کانون‌ها پوشش فرهنگی و هنری جوانان است.

وی یاد آور شد: مقاومت اصلی با شیطان بزرگ امروز در میدان جوانان و نوجوانان است، امروز دشمن همه تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان جوانان و انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند