طرح تحولی کانون‌های مساجد رونمایی می‌شود/ جوان سازی مدیران و هویت سازی کانون‌های مساجد را مدنظر قرار می‌دهیم
طرح تحولي کانون‌هاي مساجد رونمايي مي‌شود/ جوان سازي مديران و هويت سازي کانون‌هاي مساجد را مدنظر قرار مي‌دهيم
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

طرح تحولی کانون‌های مساجد رونمایی می‌شود/ جوان سازی مدیران و هویت سازی کانون‌های مساجد را مدنظر قرار می‌دهیم

حجت‌الاسلام خداداده، گفت: در سال‌هاي آينده بحث جوان سازي مديران، هويت سازي و ارتقا و تعالي سازماني کانون‌ها را مدنظر قرار مي‌دهيم و در اين راستا طرح تحولي را براي سال آينده تدوين کرديم که به زودي رونمايي مي‌شود.
شناسه خبر : 45345 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۱

حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خوزستان، در خصوص فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: در ۳۰ سال فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قطعا هم توفیقات و هم ضعف‌هایی داشتیم ولی این مراکز سعی کردند که فعالیت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: مطمئنا در سال‌های آینده بحث جوان سازی مدیران، هویت سازی و ارتقا و تعالی سازمانی کانون‌ها را مدنظر قرار می‌دهیم و در این راستا طرح تحولی را برای سال آینده تدوین کردیم که به زودی رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح تحول نقشه راه خوبی را برای پنج سال آینده در عرصه کانون‌های مساجد شکل می‌دهد، اضافه کرد: اینکه ما هویت خود را در این ۳۰ سال حفظ و از مسجد جدا نکردیم توفیق بزرگی است؛ ما به غیر از مسجد به هیچ جا مجوز ندادیم و نقطه قوت ما نیز همین است.

حجت‌الاسلام خداداده، تصریح کرد: ما نباید به دنبال تابلو و آرم باشیم چرا که ما از مسجدیم، در مسجدیم، در کنار مسجدیم و با مسجد هستیم و در کنار امام جماعت کار فرهنگی و هنری را پیش می‌بریم.

وی عنوان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۱ کاملا مشخص است که باید به سمت جذب جوانان و نوجوانان در مسجد برویم و با روی گشاده رویی امام جماعت، مربی و مسئول کانون بتوانیم جوانان و نوجوانان را جذب کنیم تا بتوانند در بستر مسجد رنگ الهی بگیرند؛ رنگی که می‌تواند در نظام توحیدی اثرگذار باشد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، عمده ترین مشکل کانون‌های مساجد را ناشناخته بودن هویت و ماموریت‌های کانون‌ها دانست و یاد آور شد: ما باید با همکاری ائمه جماعات و دیگر ارگان‌های فرهنگی که چه در مسجد و چه بیرون از آن در کشور مشغول فعالیت هستند، کانون‌های مساجد را دوباره یادآوری و بازآفرینی کرده و عملیات فرهنگی و نقش کانون‌ها را بازسازی کنیم.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند