کانون‌های مساجد می‌توانند مدیرانی انقلابی و ولایی برای آینده نظام تربیت کنند
کانون‌هاي مساجد مي‌توانند مديراني انقلابي و ولايي براي آينده نظام تربيت کنند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

کانون‌های مساجد می‌توانند مدیرانی انقلابی و ولایی برای آینده نظام تربیت کنند

حميدي‌نژاد، گفت: جامعه‌اي که در حال جهانگير شدن است و انقلابي که در حال فتح جهان و آماده شدن براي ظهور است، حتما به مديراني انقلابي، ولايي، ارزشي و معتقد نياز دارد و اين‌ها در کانون‌هاي مساجد تربيت مي‌شوند.
شناسه خبر : 45440 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۱:۰۵

مسعود حمیدی‌نژاد، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خوزستان، با تبریک سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: به عنوان کسی که توفیق داشتم چند سالی مسئولیت این مجموعه را بر عهده داشته باشم، اعتقاد دارم اگر بتوانیم تغییر و تحولی در جامعه ایجاد کنیم قطعا یکی از بسترها مساجد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، کانون‌های مساجد را یکی از مجموعه‌هایی دانست که به نوجوانان و جوانان کار تشکیلاتی یاد می‌دهد و افزود: مسجد یک مجموعه فرهنگ‌ساز معنوی است و کانون‌های مساجد یک مجموعه مدیریتی هستند که به نوجوانان و جوانان ما چگونگی اداره کردن را یاد می‌دهد.

وی اضافه کرد: ارتقای جایگاه کانون‌های مساجد یعنی تربیت مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی؛ مدیرانی که هم از نظر معنوی و اعتقادی می‌توانند خود را رشد داده و هم تمرین کار اجرایی را انجام دهند و ما به شدت نیازمند این مدیران هستیم.

حمیدی‌نژاد، تصریح کرد: جامعه‌ای که در حال جهانگیر شدن است و انقلابی که در حال فتح جهان و آماده شدن برای ظهور است، حتما به مدیرانی انقلابی، ولایی، ارزشی و معتقد نیاز دارد و این‌ها در کانون‌های مساجد تربیت می‌شوند، بنابراین به مسئولان تاکید می‌کنم به مساجد برگردند و با نقش و شالکه‌ای که کانون‌های مساجد دارد، این اتفاق می‌تواند رخ دهد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد