مروری بر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «صافات» اهواز
مروري بر فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «صافات» اهواز

مروری بر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «صافات» اهواز

حجت‌الاسلام خميس بداوي، فعاليت‌هاي اين کانون را در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي و اجتماعي تشريح کرد.
شناسه خبر : 45525 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۴۲

حجت‌الاسلام خمیس بداوی، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خوزستان، با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری صافات اهواز، اظهار کرد: این کانون در منطقه کریشان جدید که از جمله مناطق محروم اهواز است فعالیت‌های مختلفی را در بخش فرهنگی ویژه خواهران و برادران انجام می‌دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صافات اهواز، با بیان اینکه این کانون یکی از کانون‌های فعال و متعهد به برنامه‌های ابلاغی ستاد است، افزود: ما علاوه بر برنامه‌های مناسبتی همچون دهه فجر، ولادت امیرالمؤمنین (ع) و ...، برنامه‌های مختلفی نیز در حوزه ورزشی داریم که استقبال خوبی از سوی جوانان محل را در این رویدادها شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: در حوزه فعالیت‌های اجتماعی نیز چندین خانواده بی‌بضاعت و کم‌درآمد را که با مشکلات اقتصادی مواجه بودند، شناسایی کردیم و با کمک خیرین در حد وسع به آنها کمک‌هایی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بداوی، با اشاره به اینکه در حوزه خواهران نیز دوره‌های آموزشی همچون خیاطی برای بانوان برگزار می‌شود که کمکی برای اشتغال بانوان است، تصریح کرد: رویکرد ما در حوزه فرهنگی این است که بتوانیم جوانان را در مساجد جذب کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از جذب در حوزه‌های مختلف نشست به شناسایی ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان مسجد اقدام می‌کنیم، یاد آور شد: در حال حاضر تعداد زیادی از اعضای کانون دانشجو و 40 نفر نیز طلبه شدند که حسب اقتضای کارشان با کانون فعالیت دارند.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد