100 خانواده نیازمند تحت پوشش کانون شهید محراب اهواز قرار دارند
100 خانواده نيازمند تحت پوشش کانون شهيد محراب اهواز قرار دارند
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز:

100 خانواده نیازمند تحت پوشش کانون شهید محراب اهواز قرار دارند

حجت‌الاسلام شکراني، با بيان اينکه 100 خانواده نيازمند تحت پوشش کانون شهيد محراب اهواز قرار دارند که علاوه بر خدمات اجتماعي در حوزه فرهنگي نيز براي آنها برنامه‌هاي مختلفي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 45528 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۹

حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خوزستان، با بیان اینکه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز، از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این کانون در چند حیطه کار می‌کند که یکی از آنها حیطه تربیت و حلقه‌های تربیتی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب مسجد اشرفی اصفهانی اهواز، افزود: در این بخش نوجوانان در مسجد جمع می‌شوند و ما برای آنها برنامه‌های دینی، تفریحی و اجتماعی برگزار می‌کنیم؛ به عنوان مثال سال گذتشه برنامه ویژه‌ای برای مهارت‌های اجتماعی نوجوانان داشتیم و در حوزه موضوعاتی چون عزت نفس، اعتماد به نفس و روش‌های برنامه‌ریزی با شرکت‌کنندگان کار شد.

وی اضافه کرد: برای جوانان نیز دوره‌های روش‌های انتخاب همسر برگزار شد و در بحث اینکه زمانی که می‌خواهند ازدواج کنند باید چه ویژگی‌ها و ملاک‌هایی را در حیطه‌های شخصیتی باید مد نظر داشته باشند، آموزش داده شد.

حجت‌الاسلام شکرانی، خاطر نشان کرد: یک سری برنامه‌های عمومی و مناسبتی همچون اعیاد و برگزاری جشن‌های مذهبی و مراسم‌های عزاداری و ایستگاه صلواتی نیز اجرا می‌کنیم.

وی یاد آور شد: در حیطه خدمات اجتماعی نیز 100 خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار دادیم و به صورت هفتگی برای آنها بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی نیز با حضور این خانواده‌ها برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد