انتصاب مشاور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در امور روحانیت و مناطق محروم
انتصاب مشاور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان در امور روحانيت و مناطق محروم

انتصاب مشاور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در امور روحانیت و مناطق محروم

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خوزستان، حجت‌الاسلام سيد مهدي حسيني را به عنوان مشاور خود در امور روحانيت و مناطق حاشيه و کم‌برخوردار منصوب کرد.
شناسه خبر : 45597 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خوزستان: حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی مدیر کانون فرهنیگ هنری مشگات مسجد نور اهواز را به عنوان مشاور خود در امور روحانیت و مناطق حاشیه و کم‌برخوردار منصوب کرد.

در حکم حجت‌الاسلام حسینی، آمده است:

نظر به تعهد و شایستگی‌های جنابعالی و سوابق درخشانی که در حوزه‌های فرهنگی و دینی و با توجه به ضرورت بهره‌گیری از نظرات صائب و سازنده حوزه‌های علمیه و علمای اعلام در توسعه همه‌جانبه استان و احیای فعالیت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه استان خوزستان، به موجب این حکم شما را به عنوان «مشاور مدیر ستاد فهمای خوزستان در امور روحانیت و مناطق حاشیه و کم‌برخوردار» منصوب می‌نمایم.

امیداست ضمن ارتباط تنگاتنگ با سلسله جلیله روحانیون و فضای گرانقدر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی استان، زمینه ارتباط گسترده‌تر مدیریت استان با نهادهای حوزوی و دینی و همچنین مناطق کم‌برخوردار و حاشیه را فراهم نمایید.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد