کانون‌های مساجد مرکزی برای تربیت هنرمند متعهد و انقلابی محسوب می‌شوند
کانون‌هاي مساجد مرکزي براي تربيت هنرمند متعهد و انقلابي محسوب مي‌شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

کانون‌های مساجد مرکزی برای تربیت هنرمند متعهد و انقلابی محسوب می‌شوند

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، با بيان اينکه کانون‌هاي مساجد مرکز تربيت هنرمند متعهد انقلابي و اسلامي است، گفت: خوزستان نزديک به ۱۲۰۰ کانون‌ مساجد دارد که يک ظرفيت براي نظام و انقلاب محسوب مي‌شود.
شناسه خبر : 45603 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

حجت‌الاسلام «رضا کلاه‌کج»، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان، ضمن تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، با بیان اینکه این افتخار را دارم که به مدت 14 سال به عنوان مدیر کانون شهید فهمیده اهواز خدمت کنم، اظهار کرد: زمانی که هیچ مجموعه‌ای در مسجد فعالیت نداشت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه هر کسی در مسجد حضور داشته باشد و با مسجد انس بگیرد، قطعا زندگی آرامی خواهد داشت و آسیب کمتری به او وارد می‌شود، افزود: زمانی که مدیر کانون بودم فعالیت‌های بسیار زیاد و مؤثری در مجموعه کانون‌های مساجد انجام می‌شد و شلوغ‌ترین قسمت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش کانون‌های مساجد بود.

وی تصریح کرد: اینکه خوزستان نزدیک به یک هزار و 200 کانون‌فرهنگی هنری مساجد دارد و جزو استان‌هایی است که کانون های فراوانی دارد و این مساله یک ظرفیت برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود که باید از آن نهایت بهره و استفاده را ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کانون‌های مساجد را مرکز تربیت هنرمند متعهد انقلابی و اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: باید هر چه بیشتر نسبت به تقویت کانون‌های مساجد اقدام شود و در این راستا نیازمند حمایت از این مراکز فرهنگی و دینی هستیم.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد