مساجد با تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری فعالیت‌های خود را گسترش دهند
مساجد با تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري فعاليت‌هاي خود را گسترش دهند
مسئول شورای هیئات مذهبی اهواز:

مساجد با تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری فعالیت‌های خود را گسترش دهند

حجت‌الاسلام جامعي، با اشاره به فعاليت‌هاي تاثيرگذار کانون‌هاي مساجد، گفت: نياز است همه مساجد نسبت به تاسيس کانون فرهنگي هنري اقدام کنند تا بتوانند فعاليت‌هاي مسجد را رونق و گسترش دهند.
شناسه خبر : 45629 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

حجت‌الاسلام «مهران جامعی»، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خوزستان، بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در مساجد رقم خورد، راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری بود که در کنار مسجد و پایگاه مسجد و دیگر فعالیت‌های جهادی مساجد رونق گرفت.

مسئول شورای هیئات مذهبی اهواز، افزود: از نقاط قوت کانون‌های مساجد این است که تقریبا همه برنامه‌های فرهنگی هنری مسجد از قبیل اردوها، حلقه‌های صالحین، مراسم‌های ملی و مذهبی و انقلابی، فعالیت‌های جهادی و ... در بستر کانون فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از مهمترین شاخصه‌های کانون‌های مساجد این است که بُعد بیرونی مسجد تحت عنوان کانون نمود پیدا می‌کند و ارتباطی که بدنه مسجد با ارگان‌های دولتی و خصوصی دارد از طریق کانون‌های فرهنگی هنری است.

حجت‌الاسلام جامعی، تصریح کرد: در حال حاضر داریم به این سمت و سو می‌رویم که همه فعالیت‌های مساجد تحت عنوان کانون فرهنگی هنری انجام شود و هر حرکتی قرار است صورت بگیرد با ارتباط کانون است.

وی یاد آور شد: از این رو نیاز است همه مساجد نسبت به تاسیس کانون فرهنگی هنری اقدام کنند تا بتوانند فعالیت‌های مسجد را رونق و گسترش دهند.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد