برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد استان خوزستان
برگزاري جشنواره فرهنگي هنري با هدف شناسايي نخبگان کانون‌هاي مساجد استان خوزستان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد استان خوزستان

حجت‌الاسلام سميري، از برگزاري جشنواره فرهنگي هنري ويژه کانون‌هاي مساجد خوزستان خبر داد و گفت: اين جشنواره به منظور شناسايي نخبگان کانون‌هاي مساجد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 45963 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان، حجت‌الاسلام «قاسم سمیری» امروز «سه‌شنبه 15 فروردین) در دیدار با «سید امین سپهریان» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛ در خصوص تحقق اجرای فعالیت های مشترک هنری در کانون های مساجد به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در این دیدار از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ویژه کانون‌های مساجد استان خوزستان خبر داد و افزود: این جشنواره در بخش‌های عکاسی، وبلاگ‌نویسی، داستان کوتاه، قصه، سرود و شعر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سمیری همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی هنری کانون‌های مساجد استان خوزستان افزود: بنا داریم این کارگروه را علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی کرده و از این طریق بتوانیم فعالیت‌های هنری را مدیریت و رصد کنیم.

وی مسابقه عکس و فیلم کوتاه با موضوع نماز و مسجد، جشنواره اذان با عنوان «نوای آسمانی» و جشنواره فرهنگی هنری مساجد خوزستان در بخش‌های عکاسی و وبلاگ‌نویسی با موضوعات دینی را از جمله برنامه‌هایی دانست که قرار است در سال جدید با همکاری و هماهنگی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

حجت الاسلام سمیری، با بیان اینکه همه این برنامه‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشنواره‌ها بنا داریم با شناسایی نخبگان کانون‌های مساجد از ظرفیت آنها در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

در ادامه سپهریان، بر همکاری همه‌جانبه معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد