کارگروه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه راه‌اندازی می‌شود
کارگروه نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه راه‌اندازي مي‌شود
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان؛

کارگروه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام سميري، از راه‌اندازي شوراي قرآني کانون‌هاي مساجد استان خبر داد و گفت: ذيل اين شورا کارگروه نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه تشکيل مي‌شود.
شناسه خبر : 45989 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، در دیدار حجت الاسلام «قاسم سمیری» با «حمید چنانی»، قاری و حافظ برجسته قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، بر برگزاری کارگروه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ذیل شورای قرآنی کانون‌های مساجد استان تاکید شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: شورای قرآنی استان و همچنین کارگروه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در ماه مبارک رمضان با حضور نخبگان این عرصه برگزار می‌شود.

وی بر برگزاری کرسی‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، ادعیه‌خوانی و خطبه‌خوانی تاکید کرد و افزود: باید همانطور که بین دو نماز تلاوت قرآن و تفسیر آیات قرآن انجام می‌شود، به بیان حکمت‌‎های امام علی (ع) و خطبه‌های صحیفه سجادیه به دو زبان عربی و فارسی نیز توجه شود.

در ادامه این نشست، حمید چنانی، نیز با اشاره به ضرورت توجه به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه تاکید کرد و از آمادگی خود جهت کمک به برگزاری رویدادهای متناسب با این حوزه‌ها خبر داد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد