نشست‌های شاعرانه در کانون‌های مساجد استان خوزستان برگزار می‌شود
نشست‌هاي شاعرانه در کانون‌هاي مساجد استان خوزستان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

نشست‌های شاعرانه در کانون‌های مساجد استان خوزستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سميري، از برگزاري نشست‌هاي شاعرانه با حضور شاعران آئيني و ديني به صورت هفتگي در کانون‌هاي مساجد و حسينيه‌هاي استان خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 46359 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

حجت‌الاسلام «قاسم سمیری»، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بیان کرد: یکی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در راستای انجام کار فرهنگی و جهاد تبیین، برگزاری گعده‌ها و نشست‌های شاعرانه با حضور شاعران اهل‌بیتی، آئینی و دینی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه این نشست‌ها در مساجد، حسینیه‌ها و حتی منازل برنامه‌ریزی شده است، افزود: این شاعران بسیاری از عقاید و دستورات دینی را در قالب شعر بیان می‌کنند و به نوعی کار تبلیغی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شاعران نوظهور و جوانی داریم که در این عرصه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: شهرستان باوی با 15 شاعر جوان قدم اول را در این راستا برداشته و این شاعران در مسابقات شعر شهرستان، استان و کشور صاحب امتیاز و رتبه هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، با بیان اینکه طی مذاکراتی که با معاون هنری ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته، بنا شده حمایت‌هایی از این شاعران داشته باشیم، تصریح کرد: این شاعران به صورت هفتگی در کانون‌های فرهنگی هنری مستقر در مساجد مستقر می‌شوند و مناقب و فضائل اهل‌بیت (ع) را چه در ولادت‌ها و چه شهادت‌ها در قالب شعر بیان می‌کنند.

کلمات کلیدی: نشست هاي شاعرانه