هنرمند شاخص کانون‌های مساجد خوزستان تجلیل شد
هنرمند شاخص کانون‌هاي مساجد خوزستان تجليل شد

هنرمند شاخص کانون‌های مساجد خوزستان تجلیل شد

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامي و در راستاي تکريم هنرمندان انقلابي مسجد و کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور از هنرمند شاخص کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان خوزستان تجليل شد.
شناسه خبر : 46396 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خوزستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای تکریم هنرمندان انقلابی مسجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت وبینار از هنرمند شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان تجلیل شد.

در این مراسم از دکتر علیرضا کریمی، هنرمند شاخص حوزه دین و مسجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

این مراسم در استان با حضور حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار شد و علیرضا کریمی به بیان دغدغه‌های جامعه هنرمندان پرداخت.

علیرضا کریمی مدیر کانون باب‌الحوائج مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرستان شوش است که دارای دکترای تاریخ باستان بود و در دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی واحد شوش مشغول به تدریس است.

وی سخنران و فعال فرهنگی، نویسنده، محقق و پژوهشگر، نویسنده 12 کتاب با موضوع مهدویت، وهابیت، امام‌شناسی و انبیاءشناسی و نویسنده 2 کتاب با ترجمه انگلیسی با موضوع دعبل خزاعی و حضرت دانیال نبی (ع) است.