برگزاری سه‌شنبه‌های شهدایی توسط کانون شهید مطهری بهبهان
برگزاري سه‌شنبه‌هاي شهدايي توسط کانون شهيد مطهري بهبهان
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد؛

برگزاری سه‌شنبه‌های شهدایی توسط کانون شهید مطهری بهبهان

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري بهبهان، از برگزاري برنامه هفتگي سه شنبه هاي شهدايي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خبر داد.
شناسه خبر : 46409 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

اصغر محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبنی بر اینکه «امروز فضيلت زنده نگهداشتن ياد شهدا کمتر از شهادت نيست» کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بهبهان با توجه به اهمیت این موضوع اقداماتی را در این راستا انجام می‌دهد.

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري بهبهان، از برگزاری سه‌شنبه‌های شهدایی به صورت هفتگی خبر داد و افزود: اين کانون سه‌شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا، قرائت دعاي پرفيض زيارت عاشورا را به نيابت از یک شهيد به همراه دعوت از خانواده شهید در مسجد امام محمدباقر (ع) در برنامه دارد.

وی با بیان اینکه اين مراسم با حضور پررنگ و گسترده همه اقشار مردم شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: اين برنامه در سال 1401 سه شنبه هر هفته برگزار شده که در سال 1402 نيز با شکوه بيشتر خود ادامه خواهد يافت.

محمدی، همچنین از برگزاری قرائت قرآن کریم به صورت روزانه توسط کانون در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: اين برنامه هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء به نيابت از يک شهيد برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان سال 1402، کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري دوشنبه‌هاي هر هفته برنامه ورزشي مختص اعضای کانون را برگزار مي‌کند، ادامه داد: دوشنبه هر هفته با حضور تعداد زيادي از اعضای کانون برنامه ورزشي و مهيج واليبال جهت سلامت بدن اعضای کانون برگزار مي‌شود.

وی توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه میان نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های این کانون در ماه مبارک رمضان دانست و عنوان کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان 80 بسته کمک معيشتي به ارزش هر بسته 650 هزار تومان و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) 85 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 600 هزار تومان تهیه و میان نيازمندان توزیع شده است.

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري (ره) از توزيع افطاري هر شب بين نمازگزاران در ماه مبارک رمضان در راستای ترویج افطاری ساده خبر داد.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد