آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان
آغاز ثبت‌نام شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان
مدیر ستاد فهما خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

حجت‌الاسلام سميري، از آغاز ثبت‌نام شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان، ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد خبر داد و گفت: اين مسابقات در دو مرحله استاني و کشوري برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 46773 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

حجت‌ الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری از مساجد خوزستان، از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های قرآنی، کشف استعدادهای قرآنی و تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های مساجد و در رده سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (هفت تا 16 سال) و جوانان (17 تا 30 سال) برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران و در دو مرحله استانی و کشوری و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، اذان، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان، با بیان اینکه مسابقات استانی این دوره از مسابقات در همه رشته‌ها به جز حفظ، به صورت مجازی و ارسال فیلم و بارگزاری آن در سامانه بچه‌‎های مسجد انجام می‌شود، تصریح کرد: مرحله استانی مسابقات مدهامتان در نیمه اول خرداد و مرحله کشوری آبان‌ماه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان در این دوره از مسابقات تا ۳۱ اردیبهشت است، یاد آور شد: فعالان قرآنی می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

کلمات کلیدی: مدهامتان