برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های دهه کرامت در خوزستان
برگزاري هر چه باشکوهتر جشن‌هاي دهه کرامت در خوزستان
در جلسه ستاد استانی دهه کرامت خوزستان مطرح شد؛

برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های دهه کرامت در خوزستان

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان، بر برگزاري هر چه باشکوهتر برنامه‌ها و جشن‌هاي دهه کرامت در استان تاکيد کرد.
شناسه خبر : 46804 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، دومین جلسه استانی ستاد دهه کرامت کانون‌های مساجد خوزستان، به منظور پیگیری مصوبات جلسه اول و ارائه طرح و ایده جهت هر چه باشکوهتر جشن‌ها و برنامه‌های این مراسم برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در این جلسه با اشاره به فضیلت‌های امام رضا (ع) و ضرورت توجه به این منویات این امام همام، به در پیش بودن دهه کرامت و برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌ها و جشن‌های این ایام در استان اشاره کرد و گفت: امسال ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت معرفی شده و به تبع آن در استان‌ها هم مدیران ستاد استانی تحت عنوان دبیر اجرایی فعالیت می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر مدیریت برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و داشتن نظم و انضباط در ارائه برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: باید کلیه برنامه‌های در مرکز استان و شهرستان‌ها که توسط کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، در قالب گزارش ارائه شود.

در این جلسه بر برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دهه کرامت، بزرگداشت دهه کرامت به صورت منطقه‌ای در چهار شهرستان، برگزاری ورک‌شاپ خوشنویسی ویژه کانون‌های مساجد با موضوع دهه کرامت، برگزای دومین جلسه شورای راهبردی قرآنی در یکی از شهرستان‌ها و ... تاکید شد.

کلمات کلیدی: دهه کرامت