استفاده از ظرفیت عظیم شبکه کانون‌های مساجد در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی
استفاده از ظرفيت عظيم شبکه کانون‌هاي مساجد در رويدادهاي فرهنگي و اجتماعي
نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت عظیم شبکه کانون‌های مساجد در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی

حجت الاسلام والمسلمين موسوي فرد بر استفاده از ظرفيت عظيم شبکه کانون‌هاي مساجد در رويدادهاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، هنري و ديني تاکيد کرد.
شناسه خبر : 46815 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در راستای هماهنگی، انسجام و اجرای برنامه‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، حجت‌الاسلام سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنری هنری مساجد استان خوزستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌ فرد، در این دیدار با اشاره به ظرفیت عظیم شبکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزود: این کانون ها از مهمترین ارکان و تشکیلات فرهنگی هنری به حساب می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تشکیل مستمر شورای سیاست‌گذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را از ضروریات اصلی در جهت ساماندهی، برنامه‌ریزی و استفاده حداکثری از مناسبت‌ها و رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و دینی دانست.

وی نقش سازنده و تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح جامعه و خصوصا مناطق روستایی و عشایری را ملموس دانست و بر ضرورت طراحی چشم‌نواز کانون‌های مساجد تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان نیز در جریان این دیدار، گزارشی از تعداد و وضعیت فعالیت کانون‌های مساجد و اقدامات انجام شده ستاد استانی ارائه داد و خواستار برگزاری شورای سیاست‌گذاری کانون‌های مساجد استان شد.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد