ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی به مناطق محروم
ضرورت توجه بيشتر دستگاه‌هاي فرهنگي به مناطق محروم
مدیر کانون فرهنگی هنری صافات اهواز تاکید کرد:

ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی به مناطق محروم

بداوي گفت: مي‌طلبد دستگاه‌هاي فرهنگي با همکاري هم اهتمام بيشتري به مناطق محروم و کم‌برخوردار داشته باشند و با حمايت‌هاي بيشتر، به گسترش فعاليت‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و ديني کمک کنند.
شناسه خبر : 47003 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

علی بداوی، در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری صافات اهواز، اظهار کرد: این کانون فعالیت‌های بسیاری در زمینه فرهنگی و هنری و به ویژه قرآنی دارد و توانسته تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان منطقه را به سمت مسجد جذب کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صافات کوی کریشان جدید اهواز، افزود: از جمله این دوره‌ها می‌توان به آموزش قرآن، نهج‌البلاغه، حلقه‌های صالحین، تفسیر، تجوید، قرائت و ... با حضور اساتید برجسته اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از جمله اقدامات ما ارتباط با مدارس اطراف مسجد و کانون است، اضافه کرد: خوشبختانه بین کانون و مسجد و مدارس ارتباط تنگاتنگی وجود دارد و اکثر دانش‌آموزان این مدارس در دوره‌های آموزش قرآن شرکت می‌کنند.

بداوی، تصریح کرد: با وجود فعالیت‌های خوبی که در مسجد انجام می‌شود، اما متاسفانه کانون ما در یک منطقه محروم و کم‌برخودار واقع است که در این منطقه از مشکلات بسیاری همچون نبود فضای تفریحی و ورزشی، آسفالت و ... رنج می‌برد از این رو نیاز است امکاناتی در اختیار ما قرار گیرد که بتوانیم با توسعه فعالیت‌ها، نوجوانان و جوانان را در مسجد نگه داریم.

وی ابراز کرد: این منطقه همچنین در معرض تهدیدات فرقه‌ ضاله وهابیت قرار دارد و می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی با همکاری هم اهتمام بیشتری به این منطقه و دیگر مناطق محروم داشته باشند و با حمایت‌های بیشتر، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، دینی و هنری را توسعه و گسترش دهند و تا بتوان نسبت به رفع شبهات اقدام مؤثری انجام داد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد