مساجد مصداق عینی کانون وحدت و مهد تربیت نوجوانان و جوانان متعهد و انقلابی هستند
مساجد مصداق عيني کانون وحدت و مهد تربيت نوجوانان و جوانان متعهد و انقلابي هستند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

مساجد مصداق عینی کانون وحدت و مهد تربیت نوجوانان و جوانان متعهد و انقلابی هستند

چرخابي، مساجد را مصداق عيني کانون وحدت و مهد تربيت نوجوانان و جوانان متعهد و انقلابي دانست و گفت: توجه به ظرفيت بالاي مساجد و مقوله فرهنگ و هنر مي‌تواند بستري مناسب براي توليد آثار ارزشمند و فاخر ديني باشد.
شناسه خبر : 47013 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، نشست تخصصی پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شمال خوزستان در راستای اجرای طرح ملی مسجد پایگاه قرآنی، با حضور حجت‌الاسلام سميری مدیر ستاد ستاد فهما استان و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و فعالان کانون‌های مساجد شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوش و گتوند به میزبانی دزفول برگزار شد.

علیرضا چرخابی، با اشاره به مشهوریت دزفول به شهر جلسات قرآن و ظرفیت بالای فعالان قرآنی، اظهار کرد: مساجد مصداق عینی کانون وحدت و مهد تربیت نوجوانان و جوانان متعهد و انقلابی هستند که ثمرات و تربیت یافتگان مساجد در حماسه آفرینی و پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: توجه به ظرفیت بالای مساجد با حضور جوانان فعال قرآنی و توجه آنان به مقوله فرهنگ و هنر می‌تواند بستری مناسب برای تولید آثار ارزشمند و فاخر دینی باشد.

وی با اشاره به پیشینه دیرینه و علمای بزرگ دزفول تصریح کرد: وجود مساجد و جلسات قرآن در دزفول نشان از ارادت مردمان مومن و متدین این منطقه است که دزفول را از منظر فعالیت قرآنی شاخص کرده است.

کلمات کلیدی: پايگاه هاي قرآني