با حمایت از ظرفیت‌های قرآنی، بستری برای کشف استعدادهای حوزه قرآن باشیم
با حمايت از ظرفيت‌هاي قرآني، بستري براي کشف استعدادهاي حوزه قرآن باشيم
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان:

با حمایت از ظرفیت‌های قرآنی، بستری برای کشف استعدادهای حوزه قرآن باشیم

حجت‌الاسلام سميري، با اشاره به ظرفيت و تعدد کانون‌هاي شهرستان دزفول، آن را يک نقطه عطف برشمرد و گفت: با حمايت از ظرفيت‌هاي قرآني، بستري براي کشف استعدادهاي حوزه قرآن باشيم.
شناسه خبر : 47015 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در نشست تخصصی پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شمال خوزستان که در راستای اجرای طرح ملی مسجد پایگاه قرآنی در شهرستان دزفول برگزار شد، با اشاره به پیشینه دیرینه و علمای بزرگ دزفول، اظهار کرد: وجود مساجد و جلسات قرآن در دزفول نشان از ارادت مردمان مومن و متدین این منطقه است که دزفول را از منظر فعالیت قرآنی شاخص کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، با اشاره به ظرفیت و تعدد کانون‌های شهرستان دزفول، آن را یک نقطه عطف برشمرد و افزود: ما وظیفه داریم از این فعالیت‌ها و ظرفیت‌های قرآنی در دزفول حمایت کنیم تا بستری برای کشف استعدادهای حوزه قرآنی باشیم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد دفترکانون‌های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در حمایت از فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های انجام شده را الگوی مناسبی برای توسعه این فعالیت‌ها در سایر شهرستان‌ها دانست.

در ادامه این نشست روسای ادارات شهرستان‌های دزفول، گتوند، شوش و اندیمشک و مدیران کانون‌های مساجد شمال خوزستان و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری خوزستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فعالیت‌های انجام شده ارائه دادند.

 

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد