ضرورت توجه جدی به مؤسسات فرهنگی هنری و کانون‌های مساجد
ضرورت توجه جدي به مؤسسات فرهنگي هنري و کانون‌هاي مساجد
فرماندار ویژه شهرستان دزفول در دیدار با مدیر ستاد فهما خوزستان تاکید کرد:

ضرورت توجه جدی به مؤسسات فرهنگی هنری و کانون‌های مساجد

خردمند، خواستار توجه جدي به مؤسسات فرهنگي هنري و کانون‌هاي مساجد در راستاي اجرا و انجام برنامه‌هاي فاخر ديني شد.
شناسه خبر : 47016 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول دیدار کرد.

در این دیدار علیرضا خردمند، با تقدیر از اقدامات انجام‌ شده، توجه جدی به مؤسسات فرهنگی هنری و کانون‌های مساجد در راستای اجرا و انجام برنامه‌های فاخر دینی را خواستارشد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول، با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دزفول در حوزه قرآن، افزود: شهرستان دزفول با تکیه بر جوانان و نوجوانان و داشتن اندوخته‌های خوب در زمینه‌های مختلف، بستر مناسبی جهت بروز استعدادها و تحقق بیانیه گام دوم حسب منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین است و هر حمایتی از سوی این فرمانداری لازم باشد انجام خواهیم داد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دزفول در حوزه قرآن و مساجد و وجود علما و مجتهدین بنام در این شهرستان آن را یک غنیمت دانست.

علیرضا چرخابی، نیز ضمن تقدیر حمایت‌های فرماندار دزفول از فعالیت‌های مختلف قرآنی و فرهنگی، خواستار تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مساجد برای تولید و کشف استعدادها شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تصریح کرد: توجه به ظرفیت مساجد یک فرصت مناسب است تا برای تولید آثار متناسب با نیاز فعلی جامعه تلاش کنیم و اعتماد به نوجوانان و جوانان مسجدی در تحقق اهداف متعالی اسلامی موثر است.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد