مشارکت بالغ بر 400 نفر از بانوان منطقه محروم ملاشیه در فعالیت‌های مسجدی
مشارکت بالغ بر 400 نفر از بانوان منطقه محروم ملاشيه در فعاليت‌هاي مسجدي
مدیر کانون فرهنگی هنری نور اهواز خبر داد؛

مشارکت بالغ بر 400 نفر از بانوان منطقه محروم ملاشیه در فعالیت‌های مسجدی

مجدم، با بيان اينکه اين کانون هم در بخش بانوان و هم برادران فعال است، گفت: بالغ 400 نفر از بانوان منطقه ملاشيه جذب کانون نور شدند و در فعاليت‌هاي مختلف کانون مشارکت دارند.
شناسه خبر : 47158 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

حمد مجدم، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری نور اهواز اظهار کرد: این کانون در بخش فرهنگی، هنری، جهادی و اشتغالزایی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نور منطقه ملاشیه اهواز، با بیان اینکه این کانون هم در بخش بانوان و هم برادران فعال است و در مسائل مختلف ورود پیدا کرده است، افزود: در طول سال فعالیت‌هایی را چه مناسبتی در ماه محرم، رمضان و ... و چه برگزاری دوره‌های آموزشی تحت نظارت کانون انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در بحث اشتغالزایی یک کارگاه تولیدی پوشاک داریم و توانستیم تعداد زیادی از بانوان را در بحث دوخت پوشاک آموزش دهیم و اکنون نیز تعدادی از بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست در این کارگاه مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند.

مجدم، با اشاره به اینکه علاوه بر آن شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی توانستند برای خود کسب و کار راه‌اندازی کنند، ادامه داد: حدود 400 نفر از بانوان منطقه جذب کانون شدند و در فعالیت‌های مختلف کانون مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: با مشارکت کانون فرهنگی هنری نور، در مسجد یک مؤسسه خیریه راه‌اندازی شده و در حال حاضر 200 خانوار را تحت پوشش داریم و با کمک گروه‌های جهادی و خیرین به خانواده‌های نیازمند کمک‌هایی را ارائه می‌دهیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نور اهواز، با بیان اینکه علاوه بر آن در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، محرومیت‌زدایی و پزشکی اقدامات خوبی انجام شده است، عنوان کرد: در بحث کمک تحصیلی نیز با کمک خیرین و بانوان، دانش‌آموزان بی‌بضاعت را شناسایی و با تامین پوشاک مدارس و نوشت‌افزار به ادامه تحصیل آنها کمک کردیم.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد