اخذ مجوز الکترونیکی کانون‌های مساجد باوی
اخذ مجوز الکترونيکي کانون‌هاي مساجد باوي
با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان انجام شد؛

اخذ مجوز الکترونیکی کانون‌های مساجد باوی

کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان به منظور همکاري جهت اخذ مجوز الکترونيکي کانون‌هاي مساجد در شهرستان باوي حضور پيدا کردند.
شناسه خبر : 47185 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۱

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های خوزستان در شهرستان‌های مختلف استان به منظور رفع مشکلات کانون‌ها جهت دریافت مجوز الکترونیکی در حال انجام است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: در این دیدارها چنانچه کانونی در شهرستان مجوز الکترونیکی خود را دریافت نکرده باشد با همکاری کارشناسان ستادی این عملیات در خود کانون یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز نیز کارشناسان استان با حضور در شهرستان باوی، ضمن دیدار با برخی مدیران کانون‌های مساجد شهرستان، کار دریافت مجوز الکترونیکی کانون‌های فاقد مجوز را انجام دادند.

حجت‌الاسلام سمیری تصریح کرد: خوشبختانه بیش از 80 درصد کانون‌های مساجد استان مجوز الکترونیکی دارند که امیدواریم با تلاش همکاران ستادی و حضور آنها در شهرستان‌ها، ضمن سرکشی و ارتباط مستقیم با کانون‌ها، دریافت مجوزها را تکمیل و به پایان برسانیم.

لازم به ذکر است، در شهرستان باوی 24 کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی در مساجد فعال است که از این تعداد 12 کانون دارای مجوز و 12 کانون بدون مجوز الکترونیکی هستند که امروز هشت کانون مجوزهای خود را دریافت کردند.

 

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد