برگزاری هفت ویژه‌برنامه شعر کرامت در خوزستان
برگزاري هفت ويژه‌برنامه شعر کرامت در خوزستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد؛

برگزاری هفت ویژه‌برنامه شعر کرامت در خوزستان

حجت‌الاسلام سميري، از برگزاري هفت شب شعر به مناسبت دهه کرامت در هفت شهر خوزستان به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خبر داد.
شناسه خبر : 47398 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

حجت‌الاسلام سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: دهه کرامت از (31 اردیبهشت تا 10 خرداد) با شعار «خدمت کریمانه، همدلی، امیدآفرینی» برگزار می‌شود که در این راستا ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان برنامه‌های مختلفی را جهت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌ریزی کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: از جمله برنامه‌های محوری که در نظر گرفته شده، ویژه برنامه شب شعر کرامت است که در شهرهای بندرامام، شادگان، هویزه، باغملک، باوی، ماهشهر و رامشیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره اینکه اولین برنامه در شهرستان بندرامام است که (31 اردیبهشت) در قالب جشنواره شعر عصای سفید و تجلیل از بانوان شاعر (شعر کرامت) در مجتمع خلیج فارس برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین در شادگان (1 خرداد) شب شعری در بخش دارخوین روستای ام‌الحجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سمیری، با بیان اینکه در هویزه نیز شب شعر کرامت (1 خرداد) در مسجد امام رضا (ع) کوت برگزار می‌شود، تصریح کرد: (4 خرداد) نیز در باغملک جشن دهه کرامت همراه با شعرخوانی و تجلیل از خدام باع متبرکه در روستای رباط قدمگاه حضرت سلیمان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در شهرستان باوی (4 خرداد) شاهد برگزاری میدان هوسه و شب شعر در مجموعه ورزشی بانوان خواهیم بود، عنوان کرد: مراسم‌های بعدی نیز (6 خرداد) در ماهشهر شهرک طالقانی میدان امام علی (ع) محوطه بازار روز و (8 خرداد) نیز در شهرستان رامشیر روستای سدره جنب امامزاده سید هاشم منزل سید عظیم موسوی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: شعر کرامت