جشن دختران آفتاب در اندیمشک برگزار شد
جشن دختران آفتاب در انديمشک برگزار شد

جشن دختران آفتاب در اندیمشک برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت جشن دختران آفتاب در محل تالار خورشيد شهرستان انديمشک برگزار شد.
شناسه خبر : 47535 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت جشن دختران آفتاب در محل تالار خورشید شهرستان اندیمشک برگزار شد.

این جشن به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امام جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

سخنرانی حجت‌الاسلام نجفوند مدیر کانون شهید فخری‌زاده و امام جماعت مسجد امام رضا (ع) اندیمشک، اجرای نمایش، اجرای مسابقه، شعرخوانی و سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام حسن نجفوند، در این مراسم به نام‌گذاری روز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر، اظهار کرد: نامگذایر این روز بیانگر اهمیتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای دختران قائل است و توجه به آنها را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید فخری‌زاده اندیمشک، با بیان اینکه این دختران مادران آینده هستند و قرار است آنها قهرمان‌پرور، شهیدپرور و نخبه‌پرور باشند، تصریح کرد: اساس سعادت دختران در گروی مادری مادران است.

 

کلمات کلیدی: جشن دختران آفتاب