جشنواره شعر استانی عصای سفید در بندرامام خمینی برگزار شد
جشنواره شعر استاني عصاي سفيد در بندرامام خميني برگزار شد
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر؛

جشنواره شعر استانی عصای سفید در بندرامام خمینی برگزار شد

مراسم اختتاميه جشنواره شعر استاني عصاي سفيد ويژه نابينايان و آيين تجليل از اعضاي انجمن ادبي به مناسبت آغار دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در بندرامام خميني برگزار شد.
شناسه خبر : 47536 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، همزمان با  دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، دومین جشنواره شعر استانی عصای سفید ویژه نابینایان و آیین تجلیل از اعضای انجمن ادبی در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی پژوهشی خلیج فارس  بندرامام خمینی برگزار شد.

در این جشنواره  از ۱۲ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، با نظر هیئت داوران  آثار ۶ شاعر به مرحله نهایی راه یافتند که سه اثر شاعران روشن دل سارا رضایی از ماهشهر، زهرا عسگری‌نژاد از اهواز و محمد کرمی از شوشتر به عنوان برگزیده و آثار حنان زائرچی، امیرمحمد هجری محسنی و زینب زائرچی هر سه از بندر امام خمینی به عنوان قابل تقدیر و شایسته تجلیل شدند.

به برگزیدگان جشنواره  بلیط سفر به مشهد مقدس به همراه 2 نفر از اعضای خانواده و به آثار قابل تقدیر هدیه نقدی و هزینه کمک به مشهد مقدس اهدا شد.

اجرای شاهنامه‌خوانی توسط کودکان، مولودی‌خوانی، موسیقی و تجلیل از اعضای انجمن ادبی بندر امام خمینی از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

لازم به ذکر است، این برنامه با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی و با حمایت و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی، شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی، آموزش و پروش بندرامام خمینی برگزار شد.

داوری این جشنواره را عادل عساکره، حمید بهداروندی و مهرانگیز عباسی بر عهده داشتند.

کلمات کلیدی: جشن روز دختر