برگزاری چند جشن ویژه دختران در شهرستان شوش
برگزاري چند جشن ويژه دختران در شهرستان شوش

برگزاری چند جشن ویژه دختران در شهرستان شوش

به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان چند جشن ويژه دختران در ايام دهه کرامت در شهرستان شوش برگزار شد.
شناسه خبر : 48006 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش روباط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و ستاد بزرگداشت دهه کرامت شوش، سه جشن دختران آفتاب در ایام دهه کرامت در شهرستان شوش برگزار شد.

اولین برنامه (29 اردیبهشت) در مسجد امام علی (ع) کوی اندیشه شوش، دومین جشن نیز (4 خرداد) در تالار نیایش این شهرستان و برنامه سوم (5 خرداد) در حرم مطهر دانیال نبی (ع) برگزار شد.

در این مراسم برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی روانشناسی، سخنرانی، اجرای سرود، شعبده‌بازی و استدآپ کمدی و اجرای مسابقه برای دختران و ... برگزار شد.

علاوه بر آن چند جشن نیز به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برگزار شد که یکی از آنها جشن ویژه دختران است که توسط مهد قرآن الزهراء و کانون‌ فرهنگی کوی ابوذر و پایگاه شهیده آمنه با حضوراقشار دختران و برنامه‌های متنوع اجرا شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عارف آل‌کثیر در خصوص حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی و سبک زندگی اسلامی و تلاش در کسب علم و تربیت اسلامی سخنرانی کرد و برنامه‌های متنوع مسابقات شادی آفرین سوال و جواب، اجرای سرود حضرت معصومه (س) توسط گروه سرود دختران و اهدای شاخه گل و هدایا برگزار شد.

مراسمی نیز در حرم دعبل خزاعی با حضور دختران و مادران همراه با برنامه‌های طنز و شاد و سخنرانی دکترلاهوتی در مورد وظایف دختران و مادران آینده و ایمن بودن از فضاهای پوشالی و مضر همانند فضای مجازی و روی آوردن به سیره و روش اهل‌بیت (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور خادمان بارگاه رضوی و پرچم بارگاه رضوی برگزار شد و اجرای سرود سلام فرمانده و سرود حضرت معصومه (س) و صلوات خاصه امام رضا (ع) و ... از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

کلمات کلیدی: دهه کرامت