برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط»
برگزاري مسابقه طراحي پوستر «مسجد، کانون نشاط»
مدیر ستاد فهما خوزستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط»

حجت‌الاسلام سميري، از برگزاري مسابقه طراحي پوستر «مسجد، کانون نشاط»، از سري برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 48009 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

حجت‌الاسلامقاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: مسابقه طراحی پوستر «مسجد، کانون نشاط»، از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، هدف از این مسابقه را مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالین مسجدی جهت معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مسجد محله عنوان کرد.

وی با بیان اینکه موضوع این مسابقه مسجد کانون نشاط (اوقات فراغت مسجدی) و دارای بخش‌های مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط است، افزود: در بخش طراحی پوستر مسجد محله، به مولفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

حجت‌الاسلام سمیری، با اشاره به اینکه در بخش ملی نیز باید مولفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی (زبان دوم) و تولید مختص مسابقه را دارا باشد، اضافه کرد: پوستر حتما باید در دو قالب JPG کم حجم و فایل اصلی (PSD) ارسال باشد و استفاده از آرم و نام کانون در پوستر الزامی است.

وی با بیان اینکه همچنین عنوان اصلی پوستر «مسجد، کانون نشاط» است  که حتما باید درج شود، ابراز کرد: هر نفر می‌تواند مجموعا چهار اثر در اندازه‌های 70*50 سانتیمتر ارسال کند و تایپوگرافی امتیاز ویژه دارد.

مدیر ستاد فهما خوزستان، به چگونگی ارسال آثار اشاره کرد و ادامه داد: جهت ارسال اثر، بعد از ورود به کاربری خود در سامانه bachehayemasjed.ir از فرم من هنرمندم، رشته هنرهای تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا 23 خرداد 1402 بیان کرد و یاد آور شد: جوایز بخش مسجد محله شامل 6 هدیه یک میلیون تومانی برای 6 نفر و یک هدیه 2 میلیون تومانی برای یک نفر و در بخش ملی یک هدیه سه میلیون تومانی برای یک نفر و 2 هدیه 2 میلیون تومانی برای 2 نفر است.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت