برگزاری دوره‌های تابستانه ویژه اوقات فراغت
برگزاري دوره‌هاي تابستانه ويژه اوقات فراغت
به همت کانون شهید مصطفی خمینی اهواز انجام می‌شود؛

برگزاری دوره‌های تابستانه ویژه اوقات فراغت

برادران، از برگزاري برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستانه ويژه دانش‌آموزان پايه پنجم تا هفتم به همت کانون شهيد مصطفي خميني اهواز خبر داد.
شناسه خبر : 48082 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

عبدالرحمن برادران، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت توسط کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه نوجوانان پایه پنجم تا هفتم است که شامل دوره‌های آموزشی و ورزشی و تفریحی می‌شود.

کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) کوی فاطمیه اهواز افزود: دوره‌های آموزشی شامل روانخوانی قرآن، عقاید و احکام، سرود، آموزش اخلاق (احترام به والدین، کنترل خشم و ...) و مهارت‌های رفتار (گفتار مؤدبانه، انتخاب دوست خوب و ...) است.

وی دوره‌های ورزشی و تفریحی را نیز شامل کلاس‌های رزمی تکواندو، فوتسال، استخر، پینگ‌پونگ، فوتبال دستی، اردو، مسابقات گروهی و ... دانست و اضافه کرد: این دوره‌ها از ساعت 17:30 تا 20 و در حسینیه حضرت ام‌البنین (س) واقع در خیابان شهید لر (سلطانی) نبش خیابان شهید جهانیان برگزار می‌شود.

برادران، با بیان اینکه دوره‌های آموزشی پایه پنجم روزهای شنبه و دوشنبه و پایه ششم و هفتم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه است و کلاس تکواندو نیز روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: مبلغ دوره نیز برای هر نفر 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت