تشریح فعالیت‌های کانون منتظران مهدی (عج) رامشیر
تشريح فعاليت‌هاي کانون منتظران مهدي (عج) رامشير

تشریح فعالیت‌های کانون منتظران مهدی (عج) رامشیر

مدير کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) رامشير، با تشريح فعاليت‌هاي اين کانون، از برگزاري دوره‌هاي مختلف قرآن و نماز و برنامه‌هاي اوقات فراغت خبر داد.
شناسه خبر : 48302 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۹

مجید عموری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های این کانون اظهار کرد: از جمله مهمترین برنامه‌های ما برگزاری برنامه قرآنی ويژه سنين 10 تا 15 سال با هدف انس گرفتن آنها با قرآن کريم است.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) رامشیر، از برگزاری مسابقات حفظ سوره‌های نبأ و ضحی خبر داد و با بیان اینکه از سوی کانون به نفرات اول تا سوم هدایایی اهدا شد، اضافه کرد: همچنین از حافظان جزء 30 قرآن کريم با حضور مسئولين شهرستان تقدیر شد.

وی به فعالیت‌های کانون در حوزه نماز اشاره کرد و افزود: آموزش نماز به صورت شفاهی ويژه نوجوانان و پاسخ به شکيات و احکام نماز، آموزش نماز به صورت عملی ويژه مقطع سنی 11 تا 15 سال، برپایی نماز جماعت با حضور اعضای فعال کانون و حضور پرشور اعضای کانون در نماز جمعه از جمله فعالیت‌های این بخش است.

عموری، همچنین از برگزاری کلاس‌های مستمر اخلاق ويژه نوجوانان با حضور حداکثری متربيان خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مناسبتی با بهترين شکل ممکن در جهت ترويج مکتب اسلامی نیز از دیگر اقدامات کانون است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سرود نیز جشنواره فرهنگی هنری در سطح شهرستان و اجرای مسابقات سرود در این جشنواره را برگزار کردیم، ادامه داد: علاوه بر آن سرود با موضوع حضرت زهرا (س) توسط اعضای کانون اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) رامشیر در خصوص برنامه‌های اردویی این کانون عنوان کرد: همزمان با ايام اعياد شعبانيه اردوی تفريحي درون شهرستانی همراه با حضور مربيان قرآنی برگزار شد و همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام زمان (عج) نیز اردوی علمی تفريحی يک روزه به مقصد اهواز را داشتیم.

وی با بیان اینکه به منظور ترویج فرهنگ روزه‌داری مسابقه عکس از سفره افطار اعضای کانون‌های مساجد در منازل در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ابراز کرد: همزمان با شهادت سردار قاسم سليمانی پرده نمايش با موضوع بصيرت ويژه مقاطع سنی تا 15 سال در محل سازمان تبليغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

عموری، به برنامه‌های کانون در اوقات فراغت اشاره کرد و یاد آور شد: از جمله برنامه‌های متنوع در اوقات فراغت تابستان برگزاری قصه‌گويي و مسابقات نقاشی، تشکیل تیم‌های ورزشی از جمله فوتبال، مسابقات فوتبال پدر و پسری، دوره‌های مختلف قرآنی و ... است.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت