لزوم کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین جهت رشد و پیشرفت در مساجد
لزوم کيفي‌سازي حلقه‌هاي صالحين جهت رشد و پيشرفت در مساجد
مدیر کانون پیروان ولایت مسجد الغدیر دزفول تاکید کرد:

لزوم کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین جهت رشد و پیشرفت در مساجد

دره‌قايدي، گفت: لازم است با کيفي‌سازي حلقه‌هاي صالحين شاهد رشد و پيشرفت در مسجد باشيم که لازمه اين اقدام توجه به اهميت تعليم و تربيت يک نسل براي سربازي امام زمان (عج) است.
شناسه خبر : 48549 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

سلمان دره‌قايدی، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به فعالیت کانون پیروان ولایت دزفول، اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در کانون کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری پيروان ولايت مسجد الغدير دزفول افزود: با توجه به اينکه بحث تربيتی يکی از نکات مهم فرهنگی است و لازم است با کيفی‌سازی حلقه‌های صالحين شاهد رشد و پيشرفت در مسجد باشيم که لازمه این اقدام توجه به اهميت تعليم و تربيت يک نسل برای سربازی امام زمان (عج) است.

وی اضافه کرد: حلقه‌های صالحين اگر پرشور و پرمحتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند، سدی در برابر انحرافات عقيدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دينی، مذهبی و ... خواهند بود کما اينکه تاکنون نيز چنين بوده است.

دره‌قايدی، عنوان کرد: با توجه به نزديک شدن فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، مطالب و موضوعاتی در حلقات صالحين توسط سرگروه‌ها به متربيان درنظرگرفته شده که می‌توان به کلاس‌های احکام، قرآن، حفظ، تفسير قرآن و نهج‌البلاغه، آموزش نماز، وضو، بيان سيره شهدا و انبياء، جهاد تبيین، بيانات و جملات مقام معظم رهبری اشاره کرد تا بتوان افرادی جهادی، عازم و پای کار تحويل جامعه داد.

کلمات کلیدی: حلقه هاي صالحين