محرومیت‌زدایی از اهداف مهم کانون امام حسین (ع) شادگان
محروميت‌زدايي از اهداف مهم کانون امام حسين (ع) شادگان

محرومیت‌زدایی از اهداف مهم کانون امام حسین (ع) شادگان

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) روستاي خوينس شادگان، از اقدامات جهادي اين کانون در راستاي محروميت‌زدايي و کمک به نيازمندان خبر داد.
شناسه خبر : 48706 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

جلال چعبي، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: يکي از امور مسلم در سيره پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين (ع)، اهتمام آنها به رفع نياز مستضعفان و محرومان و يتيمان است.

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) روستای خوینس شادگان، افزود: آن بزرگواران مي‌کوشيدند در کنار نیازمندان باشند، کرامتشان را حفظ کنند و محروميت‌هايشان را بزدايند؛ زيرا آنان را محبوب خدا و وسيله رحمت الهي مي دانستند.

وی از جمله وظايف بسيار مهم اهل ايمان نسبت به يکديگر را مواسات و ياري کردن به دیگران به ویزه نیازمندان دانست و اضافه کرد: مسأله محروميت‌‌زدايي يکي از موضوعات مورد توجه و ضروري و از اهداف اوليه کانون امام حسین (ع) است.

چعبی تصریح کرد: بازسازي و لوله کشي منزل مسکوني متعلق به خانوادههاي کم‌بضاعت از سوي گروه جهادي سيد محمد سبع الدجيل کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) روستاي خوينس انجام شد تا شايد بتوانيم اميد را در دل آنان زنده و شور و نشاط را به آنان هديه دهيم.

کلمات کلیدی: محروميت زدايي