ضرورت همکاری کانون‌های مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت
ضرورت همکاري کانون‌هاي مساجد در اجراي طرح اوقات فراغت
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان تاکید کرد:

ضرورت همکاری کانون‌های مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت

حجت‌الاسلام سميري، بر ضرورت همکاري کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در اجراي طرح اوقات فراغت تاکيد کرد و گفت: در اين راستا در حال برنامه‌ريزي جهت برگزاري مراسم افتتاحيه اين طرح در استان هستيم.
شناسه خبر : 48720 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در نشستی با کارکنان ستاد فهما استان، پیرامون چگونگی برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، با بیان اینکه مهمترین جبهه ما حوزه فرهنگی است، اظهار کرد: در ستاد کانون‌های مساجد رسالتی داریم که باید از آن به نحو احسن برای ترویج و توسعه کار فرهنگی و گسترش فعالیت‌های کانون‌های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر بهره ببریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد: با برنامه‌ریزی مدون و مطلوب طرح اوقات فراغت، کانون‌ها را در جهت بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از برنامه‌های تابستانه طرح اوقات فراغت سوق دهیم تا در حد توان بتوانیم کمک و یاور کانون‌ها در برگزاری این برنامه‌ها باشیم.

وی با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی ستاد اوقات فراغت، از افتتاحیه نمادین این طرح در روز سه‌شنبه (6 تیر) در اهواز و شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: نیاز است یک دوره تابستانی در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کانون‌های مساجد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود.

حجت‌الاسلام سمیری، بر ارتباط مستمر با رسانه‌ها جهت پوشش اخبار طرح اوقات فراغت، امضای تفاهم‌نامه میان ستاد استانی و خانه مطبوعات جهت برگزاری دوره خبرنگاری، تشکیل جلسه با ادارات و نهادهای فرهنگی، هنری و آموزشی جهت شناساندن هر چه بیشتر ستاد و فعالیت‌های آن، هماهنگی جهت تخصیص بلیط سینما جهت فعالان کانون‌های مساجد  و ... تاکید کرد.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت