برنامه‌ریزی جهت برگزاری سلسله برنامه‌های «در محضر نهج‌البلاغه» در خوزستان
برنامه‌ريزي جهت برگزاري سلسله برنامه‌هاي «در محضر نهج‌البلاغه» در خوزستان
مدیر ستاد فهما خوزستان خبر داد؛

برنامه‌ریزی جهت برگزاری سلسله برنامه‌های «در محضر نهج‌البلاغه» در خوزستان

حجت‌الاسلام سميري، از برنامه‌ريزي جهت برگزاري سلسله برنامه‌هاي «در محضر نهج‌البلاغه» در اهواز و تعدادي از شهرستان‌ها همزمان با ايام غدير با حضور ائمه جمعه، علما و مديران کانون‌هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 48722 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز در جلسه‌ای با کارکنان ستاد فهما استان در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت و عید غدیر، بر ضرورت برگزاری برنامه‌هایی متناسب با این ایام تاکید کرد و افزود: ما مدیون امیرالمؤمنین (ع) هستیم زیرا سند مظلومیت شیعه همین غدیر است، از این رو باید برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری این عید بزرگ را به نحو احسن برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر تشکیل ستاد غدیر کانون‌های مساجد استان جهت ارائه طرح و ایده در خصوص برگزاری برنامه‌های این ایام تاکید کرد و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه کانون‌های مساجد با استفاده از منابعی جهت معرفی هر چه بیشتر امام علی (ع) ضروری است.

وی با اشاره به لزوم طراحی برنامه استانی شعر الغدیر از طریق فضای مجازی به زبان فارسی و عربی و اهدای هدایا به برگزیدگان، اضافه کرد: باید برای برنامه‌های غدیر کانون‌های مساجد با رسانه‌ها شبکه‌های ماهواره‌ای و صدا و سیما هماهنگی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین از برنامه‌ریزی جهت برگزاری سلسله برنامه‌های «در محضر نهج‌البلاغه» در اهواز و تعدادی از شهرستان‌ها همزمان با ایام غدیر با حضور ائمه جمعه، علما و مدیران کانون‌های مساجد تاکید کرد.

کلمات کلیدی: ستاد غدير