حمایت از ایتام و نیازمندان همکاری و حمایت کانون پیروان ولایت دزفول
حمايت از ايتام و نيازمندان همکاري و حمايت کانون پيروان ولايت دزفول

حمایت از ایتام و نیازمندان همکاری و حمایت کانون پیروان ولایت دزفول

به همت کانون فرهنگي و هنري پيروان ولايت مسجد الغدير و گروه جهادي شهيد حاج قاسم سليماني 30 کارت هديه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تهيه و بين ايتام و نيازمندان در منطقه کم برخوردار دزفول توزيع شد.
شناسه خبر : 48988 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

سلمان دره قايدي، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: به همت کانون فرهنگي و هنري پيروان ولايت مسجد الغدير و گروه جهادي شهيد حاج قاسم سليماني 30 کارت هديه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تهیه و بين ايتام و نيازمندان در منطقه کم برخوردار دزفول توزيع شد.

مدير کانون پيروان ولايت مسجد الغدیر دزفول افزود: اين اقدام در آستانه دهه ولايت و امامت توسط گروه جهادي شهيد حاج قاسم سليماني با همکاري کانون فرهنگي و هنري مسجد و مجتمع صنعتي دوده فام در مسجد الغدير شهر حمزه انجام گرفت.

وی ضمن اشاره به حديثي از نبي مکرم اسلام حضرت‌ محمد (ص) که مي فرمايند؛ خداوند متعال کمک به اندوهگين و ياري خواه را دوست دارد، تصریح کرد: در طول سال هاي گذشته بسيجيان و گروه جهادي مسجد نيز همواره در اقدام به محروميت زدايي و ياري رساني به محرومين و مستمندان پرداخته اند و در قالب فعاليت هاي عظيم و خداپسندانه از جمله، توزيع بسته هاي غذايي، اطعام و ساخت و ساز و تعمير منازل خانواده‌هاي کم برخوردار رسالت بسيجي خود را به مقام عمل رسانده اند.

دره قايدی، از همه اعضاي گروه جهادي شهيد حاج قاسم سليماني و مسئول مجتمع صنعتي دودفام شهرستان دزفول تقدير و تشکر بابت زحمات نيک و خداپسندانه کردند و براي آنان آرزوي توفيق را از خداوند متعال خواستار شد.

وی همچنین از برگزاری دعاي پرفيض عرفه در مسجد الغدير دزفول خبر داد و عنوان کرد: دعاي پرفيض عرفه، زمينه‌ساز تجلي مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است که دل‌هاي بندگان الهي از شوق و خشيت خاضع گشته و با تمام اخلاص و نهايت بندگي سر در آستان پروردگار نهاده و اين دعاي پر فضيلت را زمزمه مي‌کنند.

مدير کانون پيروان ولايت دزفول، با اشاره به فضيلت دعا و تضرع به درگاه الهي ابراز کرد: دعا وسيله نزديکي مخلوق با آفريدگار و زمينه‌ساز آرامش روح و روان انسان است؛ اينکه انسان همواره در دعا تمام نگاه خويش را فقط به معبود متوجه مي‌سازد و از غير او چشم مي‌پوشد، در واقع نوعي يگانه‌پرستي و دوري از شرک را تمرين کرده و يکتاپرستي را به‌عنوان شرط اول مسلماني به منصه ظهور مي‌رساند.

کلمات کلیدی: حمايت از نيازمندان