مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد خوزستان برگزار شد
مراسم افتتاحيه طرح اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد خوزستان برگزار شد
با شعار «مسجد، کانون، نشاط و تعالی»؛

مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد خوزستان برگزار شد

آئين افتتاحيه پايگاه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان به ميزباني کانون فرهنگي هنري انقلاب مهدي (عج) اهواز برگزار شد.
شناسه خبر : 49031 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، آئین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به میزبانی کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب مهدی (عج) اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم اظهار کرد: این آئین همزمان با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با شعار محوری «مسجد، کانون، نشاط و تعالی» به نمایندگی از تمامی کانون‌های مساجد استان در کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب مهدی (ع) اهواز برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: اگرچه کانون‌های مساجد در روزها و ماه‌های گذشته برای برپایی دوره‌های اوقات فراغت جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته‌اند اما مراسم نمادین افتتاحیه اوقات فراغت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئولان محلی در جهت هماهنگی و ایجاد انگیزه بیشتر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تقویت برنامه‌ای و هزینه‌ای در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، حمایت‌های لازم را به عمل می‌آوریم و سعی شده از منابع استانی و شهرستانی استفاده شود، اضافه کرد: ارتباطات مؤثر و سازنده با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برقرار شده تا نسبت به تسهیل شرایط و رفع نیازمندی‌های کانون‌ها برای برگزاری دوره‌ای تاثیرگذار اقدامات مورد نیاز صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام سمیری، با بیان اینکه سلسله جلساتی در طول دوره اوقات فراغت برگزار خواهد شد و به صورت حضوری از پایگاه‌های اوقات فراغت نیز بازدیدهای میدانی انجام می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم تابستان امسال شاهد برپایی دوره‌ای مفید و متفاوت‌تر نسبت به سال‌های قبل باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نوجوانان و جوانان حاضر در مراسم، عنوان کرد: قرآن را الگوی خود قرار دهید و در حفظ آیات کلام وحی تلاش کنید؛ چرا که قرآن کمک می‌کند راه را پیدا کنید، هدایت شوید و به گمراهی کشیده نشوید.

مدیر ستاد فهما خوزستان، یاد آور شد: امروزه دشمن در حال رصد جوانان و نوجوانان ماست و در تلاش است آنها را گمراه کند؛ از این رو باید با حضور در مسجد و فرصت‌هایی که برایتان فراهم می‎شود نهایت استفاده را برید و قدر این لحظات را بدانید.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت