لزوم همکاری کانون‌های مساجد و بسیج در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت
لزوم همکاري کانون‌هاي مساجد و بسيج در اجراي برنامه‌هاي اوقات فراغت
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز تاکید کرد:

لزوم همکاری کانون‌های مساجد و بسیج در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

حجت‌الاسلام ميرعلائي گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج به صورت توأمان و در حد بضاعت خود برنامه‌هاي فاخر و مؤثري براي غني‌سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مساجد تدارک ببينند.
شناسه خبر : 49036 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام سید امیر میرعلائی، در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان که در کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با شروع تابستان و تعطیلی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها و فرصت حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در دوره‌های آموزشی، تفریحی، اردویی و زیارتی فراهم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، افزود: لازم است کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از این فرصت برای جمعیت جوان و نوجوان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مساجد به عنوان امن‌ترین و بهترین پایگاه و مأمن برای گذراندن دوره‌های اوقات فراغت نوجوانان محسوب می‌شوند، عنوان کرد: مساجد باید نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت اقدامات شایسته و مطلوب را انجام داده تا والدین نسبت به حضور فرزندان خود در مساجد رضایت داشته باشند.

حجت‌الاسلام میرعلائی، با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت توأمان و در حد بضاعت خود برنامه‌های فاخر و مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مساجد تدارک دیده‌اند، تصریح کرد: ضرورت دارد در حسن ختام برنامه‌های اوقات فراغت و جهت تعمیق و تجدید روحیه جامعه هدف، اردوهای زیارتی و سیاحتی برگزار شود.

وی یاد آور شد: سپاه ناحیه امام علی (ع) این آمادگی را دارد که فضاهای ورزشی، تفریحی، آموزشی و اردویی خود را جهت استفاده نوجوانان و جوانان در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهد.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت