حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های کانون‌های مساجد
حمايت و پشتيباني از برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد
در دیدار مدیر ستاد فهما خوزستان با دستیار استاندار مطرح شد؛

حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های کانون‌های مساجد

در ديدار حجت‌الاسلام سميري با دستيار استاندار خوزستان در امور مردمي‌سازي دولت، بر حمايت و پشتيباني از برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد استان تاکيد شد.
شناسه خبر : 49097 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد فهما خوزستان امروز با حجت‌الاسلام محمدیان دستیار استاندار خوزستان در امور مردمی‌سازی دولت دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در این نشست با اشاره به وضعیت کانون‌های مساجد و میزان مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت‌های عظیم مردمی هستند که در کنار حمایت دولت می‌توانند شبکه بزرگی در سطح استان ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام اکبر محمدیان، نیز عنوان کرد: استان خوزستان در بخش‌های قرآنی، شعر و هنر انقلابی ظرفیت بزرگی دارد که با تقویت کانون‌های مساجد این بخش‌ها نیز قوی‌تر خواهند شد.

دستیار استاندار خوزستان در امور مردمی‌سازی دولت، با اعلام آمادگی جهت پشتیبانی و همراهی از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، تصریح کرد: شبکه‌سازی یکی از برنامه‌های کانون‌های مساجد است که مورد نظر بخش مردمی‌سازی دولت نیز قرار دارد.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد