در ایام اوقات فراغت شاهد تبدیل شدن مساجد به کانون و مرکز تربیت نیروهای انقلابی باشیم
در ايام اوقات فراغت شاهد تبديل شدن مساجد به کانون و مرکز تربيت نيروهاي انقلابي باشيم
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

در ایام اوقات فراغت شاهد تبدیل شدن مساجد به کانون و مرکز تربیت نیروهای انقلابی باشیم

حجت‌الاسلام سميري، يکي از اقداماتي که در مساجد بايد مورد توجه باشد، را تشکيل گروه‌هاي سرود و تواشيح دانست و گفت: در ايام اوقات فراغت بايد شاهد تبديل شدن مساجد به کانون و مرکز تربيت نيروهاي انقلابي باشيم.
شناسه خبر : 49192 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد منطقه غرب اهواز که در کانون فرهنگی هنری صفا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی برای حضور جوانان و نوجوانان به مساجد است تا بتوانند در کنار معنویت مسجد از آموزش‌های مختلفی که به همت کانون‌های فرهنگی هنری و دیگر ارکان مسجد برنامه‌ریزی می‌شود، نهایت استفاده را ببرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، یکی از اقداماتی که در مساجد باید مورد توجه باشد، را تشکیل گروه‌های سرود و تواشیح دانست و اضافه کرد: این کار هم نشاط آور است و هم موجب شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها می‌شود.

وی خطاب به کودکان، نوجوانان و جوانانی که در مسجد فعالیت می‌کنند، ادامه داد: حضور در مسجد یک توفیق الهی است که باید قدر آن را بدانید و از فرصت به وجود آمده در جهت جلای روح و خودسازی و اخلاق دینی استفاده کنید.

حجت‌الاسلام سمیری، با بیان اینکه دوستی با مسجد به شناخت بیشتر با خداوند متعال، قرآن و اهل بیت (ع) کمک می‌کند، افزود: در ایام اوقات فراغت باید شاهد تبدیل شدن مساجد به کانون و مرکز تربیت نیروهای انقلابی باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که در ایام اوقات فراغت متولیان مساجد و مسئولان فرهنگی یک حرکت جهادگونه انجام دهند و اقدام به اجرای برنامه‌های جذاب و بانشاط و متنوع برای نوجوانان و جوانان کنند.

مدیر ستاد فهما خوزستان، با اشاره به اینکه جهاد تبیین همین است که با آگاهی‌بخشی و روشنگری خود را بسازیم، یاد آور شد: کانون‌های مساجد در این ایام دوره‌های آموزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و ... برگزار کنند و ما هم در تلاش هستیم نهایت حمایت را از این برنامه‌ها داشته باشیم.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت