حمایت ستاد کانون‌های مساجد از فعالیت‌های گروهی در مساجد
حمايت ستاد کانون‌هاي مساجد از فعاليت‌هاي گروهي در مساجد
مدیرکل فرهنگی و تولید محتوای ستاد کانون‌های مساجد کشور خبر داد:

حمایت ستاد کانون‌های مساجد از فعالیت‌های گروهی در مساجد

ميرزايي گفت: در ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از هر گونه فعاليت گروهي در اوقات فراغت اعم از گروه‌هاي سرود، نمايش، تواشيح و ... که باعث علاقه‌مند شدن و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد ‌شود هم در بحث اعتباري و هم تامين اساتيد حمايت مي‌کنيم.
شناسه خبر : 49193 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجتبی میرزایی، امروز در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد منطقه غرب اهواز که در کانون فرهنگی هنری صفا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه می‌خواهید از جمله کارهای فرهنگی، هنری، ورزشی، آشنایی با اهل‌بیت (ع) و قرآن و ... در مسجد وجود دارد.

مدیرکل فرهنگی و تولید محتوای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه قطعا اوقات فراغت در تربیت نیروی انقلابی و کادرسازی مؤثر است، افزود: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به مساجد و کسانی که در مسجد فعالیت می‌کنند، دارند.

وی خاطر نشان کرد: حضور پررنگ در مساجد و تولیدات خوبی که توسط بچه‌های مساجد انجام می‌شود، می‌تواند فضای خوبی هم در مساجد فراهم کند و هم موجب ایجاد جریان فرهنگی در سطح کشور شود.

میرزایی، خطاب به نوجوانان و جوانان عنوان کرد: به دنبال انتخاب الگوی خوب باشید، بهترین الگو این است که هر کدام از شما یک دوست شهید انتخاب کنید که بتواند برای شما در فضای کاری و زندگی مفید باشد؛ قطعا با این اقدام در همه مراحل زندگی موفق خواهید شد.

وی یاد آور شد: در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از هر گونه فعالیت گروهی در اوقات فراغت اعم از گروه‌های سرود، نمایش، تواشیح و ... که باعث علاقه‌مند شدن و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد ‌شود هم در بحث اعتباری و هم تامین اساتید حمایت می‌کنیم.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت