ثبت بالغ بر 500 کلاس آموزشی در سامانه اوقات فراغت کانون‌های مساجد
ثبت بالغ بر 500 کلاس آموزشي در سامانه اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد؛

ثبت بالغ بر 500 کلاس آموزشی در سامانه اوقات فراغت کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام سميري، از ثبت بالغ بر 500 کلاس آموزشي توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان در سامانه اوقات فراغت خبر داد.
شناسه خبر : 49413 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: در پی رایزنی‌های انجام شده توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آموزش و پرورش مقرر شده اطلاعات مربوط به کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه نورینو ثبت شود تا دانش‌آموزان نیز به اطلاعات این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند.

مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به اینکه برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد با عنوان طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در حال برگزاری است، افزود: بالغ بر 500 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان خوزستان اطلاعات برنامه‌های اوقات فراغت خود را در سامانه «نورینو» ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان شامل دوره‌های آموزشی قرآنی، احکام، ورزشی، مهارتی، هنری، فرهنگی و ... است، اضافه کرد: بیش از 12 هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان (شهری و روستایی) در این دوره‌ها شرکت کردند.

لازم به ذکر است، در استان خوزستان 1200 کانون فرهنگی هنری در مساجد خوزستان فعالیت می‌کند و برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، دینی، هنری، ورزشی، آموزشی و ... با محوریت کودکان، جوانان و نوجوانان در مساجد اجرا می‌کنند.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت