دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر به کار خود پایان داد
دومين جشنواره ملي شعر و داستان «ذکر» در شوشتر به کار خود پايان داد
با معرفی برگزیدگان؛

دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» در شوشتر به کار خود پایان داد

دومين جشنواره ملي شعر و داستان «ذکر» که با هدف اشاعه بيش از پيش فريضه نماز برگزار شده بود، با معرفي برگزيدگان به کار خود پايان داد.
شناسه خبر : 49474 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر» با حضور حجت‌الاسلام کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار سلامت شوشتر  برگزار و از برگزیدگان این رویداد ادبی فرهنگی و دینی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام حبیب‌پور امام جمعه شوشتر در بخشی از این جشنواره، طی سخنانی ضمن تقدیر از همه شاعران و نویسندگان استان و کشور و دست‌اندرکاران این رویداد، اهمیت دادن به  نماز و پرداختن بیش از پیش هنرمندان و شاعران در آثار خود به این موضوع  را خواستار شد.

قرائت بیانیه جشنواره توسط امام جمعه موقت شهرستان حجت‌الاسلام سبزی، قرائت بیانیه هییت داوران، پخش 2 کلیپ رهبری و سردار سلیمانی با موضوع نماز، اجرای موسیقی نادعلی،  اجرای نماهنگ زنده نمایشی و موسیقیایی قرآن و سرود جمهوری اسلامی توسط گروه ترنج، اجرای سرود گروه سلاسل و شعرخوانی شاعران برگزیده و پیشکسوت از جمله برنامه‌های اجرا شده در دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر بود.

در این جشنواره از هشت برگزیده بخش‌های شعر و داستان جشنواره ذکر، 6 پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر و ادب، 6 برگزیده مسابقات ادبی عفاف و حجاب و امام راحل تجلیل و از زحمات 10 نفر از مسئولین شهرستان و استان تقدیر شد.

این رویداد ارزشی و ادبی با همکاری ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان شوشتر در تالار سلامت شهرستان شوشتر برگزار شد.

پیش از برگزاری اختتامیه، عصر شعر ذکر نیز با حضور شاعران و نویسندگان شوشتر و  برگزیدگان جشنواره در خانه تاریخی  مرعشی به صورت کارگاه نقد و بررسی آثار  برگزار شد.

کلمات کلیدی: جشنواره ذکر