استفاده از پتانسیل مساجد و کانون های فرهنگی هنری در جهت ترویج فرهنگ کار
استفاده از پتانسيل مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري در جهت ترويج فرهنگ کار
در جلسه‌ کارگروه ارتقای فرهنگ کار، مهارت‌آموزی و کارآفرینی خوزستان مطرح شد؛

استفاده از پتانسیل مساجد و کانون های فرهنگی هنری در جهت ترویج فرهنگ کار

در جلسه‌ کارگروه ارتقاي فرهنگ کار، مهارت آموزي و کار آفريني خوزستان، بر استفاده از پتانسيل مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري در جهت ترويج فرهنگ کار تاکيد شد.
شناسه خبر : 49475 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان؛ اولین جلسه‌ کارگروه ارتقای فرهنگ کار، مهارت‌آموزی و کارآفرینی خوزستان در سال ۱۴۰2 با موضوع ارائه برنامه‌های آموزش مفاهیم فرهنگ کار، مهارت‌آموزی و کارآفرینی در مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات ساختمان شهید دقایقی اداره کل تعاون، کار و و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

اصغر رشنودی، در این جلسه ارائه برنامه‌های آموزشی مرتبط با حیطه کار توسط دستگاه‌های مرتبط را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: برای تغییر رویکرد جوانان و افراد جویای کار از پشت میزنشینی به سمت و سوی کار برای خود لازم است تمام دستگاه‌های مسئول پای کار آمده و با همگرایی و وحدت رویه و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای تلاش کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه استفاده از پتانسیل مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیات‌های مذهبی، هنرمندان و همچنین جامعه دانشگاهی را در جهت ترویج فرهنگ کار مهم دانست.

وی با بیان اینکه وجود فرهنگ کار، مهم‌ترین بخش حوزه کار در استان است، تاکید کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تمام ظرفیت‌های خود برای بالا بردن این بخش دریغ نخواهد کرد.

رشنودی، خاطر نشان کرد: با کنار هم قرارگرفتن تمامی ادارات مرتبط و فعال در حوزه کار، شاهد هم‌افزایی در این حوزه خواهیم بود.

در ادامه این جلسه دستگاه‌های اجرایی نیز گزارشی از مجموع اقدامات خود در خصوص مباحث صورت گرفته در حوزه ارتقای فرهنگ کار و مهارت‌آموزی و کارآفرینی در سال جاری ارائه کردند.

در پایان دستگاه‌های عضو موظف شدند در خصوص اجرای برنامه‌های ویژه مهارت‌آموزی و کارآفرینی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اقدام لازم را خصوصا در ایام اوقات فراغت و تابستان ارائه دهند.

 

کلمات کلیدی: کانون های مساجد